zondag 4 mei 2008

Butterfly Bookmark

Dit weekend lid geworden van de Yahoo club: http://groups.yahoo.com/group/MonthlyBookmarksKAL/


Eén bookmark vond ik vooral mooi. Deze meteen uitgeprobeerd en zelf kralen toegevoegd.
Uiteindelijk zijn de laatste twee vlinders het mooiste geworden. Het patroon daarvoor een beetje aangepast.
Ik ga dit patroontje zeker nog ergens voor gebruiken. Het heet Butterfly maar het zijn meer hartjes vind ik.
Een leuke Yahoo groep. Elke maand twee nieuwe bookmarks en ook wedstrijden voor eigen ontwerpjes.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke site, mooie boekenlegger ook. Ben gelijk naar de betreffende yahoosite gegaan en heb mezelf ook aangemeld. Alsof ik nog niet genoeg te prutsen heb ....
Op je weblog kwam ik terecht via Ravelry waar ik me net vanmiddag bij de "Breien en haken voor Barbie"-groep heb aangemeld.
groetjes, Joke (aka Jora)